2015. nov 23.

12. K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton

írta: Futó Daru S.E.
12. K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton

Rácz Tibor beszámolója

siófok1

A BSI által szervezett „12. K&H mozdulj! Balaton maraton és félmaraton” szombati versenynapján Schmidt János, Molnár Zoltán és jómagam, Rácz Tibor vettünk részt a Futó Daru SE képviseletében. Mivel mindhárman a félmaratonmániát csináljuk ezért a Siófoki versenyen való részvétel "kötelező" volt, ugyanis ez a téli versenyszám, amit teljesíteni kell a cél elérése érdekében. Az elmúlt évekhez képest az időjárás kegyes volt, ugyanis eső és köd nélkül zajlott a verseny, valamint a hőmérséklet is kedvező volt futáshoz. Viszont, hogy ne legyen minden tökéletes, így az erős széllel kellett megküzdeni a verseny alatt, amit az is jelzett, hogy a parton történő pár kilométeres szakaszon a Balatonból kicsapó hullámok nyaldosták a futók lábait. Mindezek ellenére sikeresen teljesítettük mind a hárman a versenyt.

Az 1674 célba érkezőből Zoli 01:33:37-es idővel 55. helyezést érte el, kategóriában ez a 16. helyezést jelentette. Jani 01:59:40-es idővel 614. helyezést érte el, kategóriában ez a 61. helyezést jelentette. Én 01:45:16-es idővel 240. helyezést értem el, kategóriában ez az 51. helyezést jelentette. Összességében egy jó versenyen vagyunk túl, ugyanis Jani és Zoli a tervezett idejüknek megfelelően értek célba. Rólam ez már nem mondható el, mert 01:34:00-es időn belül szerettem volna futni, de ez nem jött most össze. Zolival együtt futottunk a verseny feléig 4:15-ös ezrekkel, ami 01:30:30 körüli befutást eredményezett volna. A táv felénél Zolit megelőztem és kicsit leszakadt, de ekkor már visszább esett a teljesítményem 4:30 körüli ezrekre, ami még elég lett volna a legjobb időm javításához. Viszont ezt az időt kb. 15 km-ig bírtam, ekkor Zoli megelőzött és Ő bírta a tempót, amit én nem. Sajnos elfutottam magam és lesavasodtam, így elég volt célba érni. Ettől függetlenül elmondható, hogy egy szép és jó versenyt teljesítettünk. Engem kárpótolt, hogy a félmaratonmániás érmet itt akasztották a nyakamba.

Szólj hozzá