2016. jan 27.

Kérdés - felelek Kovács Ferenccel

írta: Futó Daru S.E.
Kérdés - felelek Kovács Ferenccel

feri bácsi

Kérdéseinket most Kovács Feri bácsinak tettük fel. Feri bácsi 71 évesen is nagyon aktív, rendszeresen edz illetve ha lehetősége van rá, akkor versenyeken is részt vesz.

  1. Hogyan értékeled az elmúlt évet sportteljesítményedet, valamint eredményeidet tekintve?

Az elmúlt évem nem úgy sikerült, ahogy szerettem volna. Kevés versenyen vettem részt, ennek elsősorban anyagi oka van, illetve sérüléssel is bajlódtam. Azért év végére már összeszedtem magam így jónak ítélem a 2015 - ös évet.

  1. Tartottál-e pihenőt, hogyan próbálod megoldani a téli edzéseket?

Pihenőt nem szoktam tartani. Télen is próbálom formában tartani magam, futással, pingpongozással, szobakerékpározással.                                                                                                                                                            

  1. Mik az idei terveid, sportcéljaid?

A tervem 2016 – ra: folytatni az eddigieket, elsősorban sérülésmentesen 2,3 félmaratont lefutni,és persze minél több versenyt megnyerni a korosztályomban .

Szólj hozzá