2015. máj 13.

2015.03.22. - Kőfejtő-Cross Kopasz-hegyi futóverseny (Tarcal)

írta: Futó Daru S.E.
2015.03.22. - Kőfejtő-Cross Kopasz-hegyi futóverseny (Tarcal)

Futó Gergő beszámolója

Kőfejtő(1)

A Tarcalbike által már többször megrendezett MTB-s verseny mellett ezúttal a futás szerelmesei is hódolhattak a kedvenc sportáguknak, a debreceni HRSE társrendezésével ugyanis futóversenyt is hirdettek ebben az évben. A Tokaji Borvidékre jellemzően édes (13,5km) és félédes (7 km) futások voltak. A legtöbben talán Miskolcról és Debrecenből jöttek. Az idő sajnos elég hűvös volt, a terep sem volt könnyű. Én a hosszabbik távon indultam, Kopasz-hegy tetejéig szinte végig emelkedett az út, visszafelé természetesen végig lejtett. Sajnos az időmérést végző céget a technika megviccelte, így pontos eredményeket nem tudtak közölni a verseny után, illetve a táv valódi hosszát is sokan megkérdőjelezték. Több nagynevű terepfutó is eljött a versenyre és annak rendje és módja szerint természetesen hozták is a remek formájukat. Így a végső elszámolásnál a 75 indulóból, a 16. helyen végeztem 1:02:28-as idővel. Mivel hideg, szeles volt az idő és a befutóknak járó étel kiosztása még váratott magára, így viszonylag hamar hazajöttünk. A szervezők jó úton járnak, én azért jól éreztem magam, de még több van ebben a versenyben. Úgy érzem egy kicsit nagyobb odafigyeléssel, pontos adatok közlésével jövőre biztosan sokkal sikeresebb rendezést kapunk.

Szólj hozzá