2016. feb 03.

Kérdés - felelek Molnár Zolival

írta: Futó Daru S.E.
Kérdés - felelek Molnár Zolival

  1. ZoliHogyan értékeled az elmúlt évet sportteljesítményedet, valamint eredményeidet tekintve?

Számomra más volt a 2015-s év mint az elmúlt évek,mivel több versenyre eljutottam mint eddig,új sportágakban is megmérettem magam... és az eredményeim is viszonylag a terveim szerint alakultak.

Rendszeresen szoktam minden év vége felé a következő év versenyeire előre nevezni melyekre vannak lehetőségeim. Fő versenyem a Romániában megrendezett X Man elnevezésű verseny volt, ahol féltávra adtam le nevezésemet. (1.9 km úszás,90km kerékpározás megközelítőleg 600m-s szintkülönbséggel és 21.1 km futás) Igyekeztem tudatosan készülni már amennyire a munkám mellett tudtam időt és energiát szakítani.(Fizikai munkám mellett nem éreztem könnyű feladatnak)Elsődleges célom a sikeres célba érés volt majd az időeredményt is számolgattam. Sikeresen teljesítettem a távot,bár az időeredményem nem a gondolataim szerint alakultak,de így is nagyon örültem,sérülés és más probléma nélkül érkeztem a célba!(6 óra 1perc 31)Meneteltem tovább aktívan,A Hortobágyi futáson mind 12 alkalommal rész vettem 10 alkalommal a leghosszabb távot teljesítettem így díszoklevében részesültem! 2015-n hatodik alkalommal értem fel az ország tetejére a Kékes csúcsfutáson itt sikerült egyéni csúcsot futnom. A második Farkasszigeti Daruvonulás terepfutóversenyén 7000 méteres távján sikerült dobogós helyezést elérnem! "Meglepi" versenyre is sikerült eljutnom az év utolsó hónapjában a Szegedi jótékonysági félmaratoni táv volt 52. félmaratonom! Úgy gondolom jó évet zártam minden versenyen jól éreztem magam,szebbnél szebb emlékekkel tértem haza és örülök h miden versenyt sikeresen és sérülés mentesen tudtam leküzdeni!

  1. Tartottál-e pihenőt, hogyan próbálod megoldani a téli edzéseket?

Egy jó futó pihenni is tud! Vannak időszakok mikor kevesebbet vállalok de teljesen leállni a kiló méter gyűjtésben nem szoktam!A tavalyi év 52 hetéből 49 hetet valamilyen formában mozgással töltöttem!Télen rétegesebben öltözködöm,kimerészkedem viharos,esős,hideg időkben is mert elszántság győzedelmeskedik:az edzést meg kell csinálni!Számomra új edzésforma a szobai görgőzés. így már az idei versenyeimre az országúti kerékpárommal is tudok benti felkészülést végezni!

  1. Mik az idei terveid, sportcéljaid?

Az idén három versenyre fektetek nagy hangsúlyt!Az első verseny a Nagyatádon megrendezésre kerülő Extremman Ironman amire teljes távra neveztem egyéniben!(226 km) 3,8 km úszás 180 km kerékpározás és 42,2 km futás.A célom sikeresen teljesítsem a távot!

A második verseny ami fontos számomra a Vizz Air félmaraton szeptemberben! 15 alkalommal tejesítem a Nemzetközi versenyt. Így részesülhetek díszoklevélben!2001-ben   itt álltam elsőnek rajthoz 21.1 km-es távon. Időm:1:36:02 lett.2004-ben sajnos az utolsó pillanatban érkeztem a rajthoz így chip és rajtszám nélkül futottam végig,sajnos hivatalosan nem lettem regisztrálva!

Harmadik fontos versenyem a Spar Budapest Maraton.

Kilencedik alkalommal veszek részt az eseményen az idén,következő évben 10 szeres teljesítő lehetek és itt is díszoklevélben részesítenek ami még számos kedvezménnyel jutalmaz elkövetkezendő években!

 

Szólj hozzá