2017. már 15.

III. Mezei Futóverseny - Szeged

írta: Futó Daru S.E.
III. Mezei Futóverseny - Szeged

Zoli3

2017. 03.12-én   Szegeden  a Prog Run  szervezésében rendezték meg  a III. Mezei futóversenyt a felső Tisza parton.Öt távon indulhattak a nevezők, 2024 méteren, illetve 3, 6, 12 és 18 kilométeren. Korhatár és szintidő nem volt, mindenki a mozgás öröméért állhatott rajthoz.

Zoli1

Én első alkalommal vettem részt ezen a versenyen,a 18 km-s távot választottam előnevezéskor.Napsütéses időben kezdődött a verseny de  sajnos nem tartott sokáig a jó idő,így a futamok hideg,szeles borongós időben zajlott! A 12 és 18 km-s távon indulók együtt rajtoltak,a gátról indultunk és rögtön néhány lépés után a gátról lefutva az úton folytatódott a futás egészen a 3. kilométerig felfutva a gát tetejére, ott volt a forduló pont (chipes ellenőrzés) majd visszaérkezés a rajthoz és ezt még ismételni kétszer! Végig egyenletes iramot futottam,az erős szélben nem volt könnyű,viszont a frissítő állomások sokat segíttek,bőségesen tudtam pótolni mindent.. Sikeresen célba értem,majd az eredménylistát böngésztem és meglepően  olvastam az első hat befutó a 18 km-s távon indult! Eredményesebb lettem volna 12 km-n! De így is örülök e helyezésemnek!! Ősszel(október 1-n) rendezik a negyedik fordulót!Szeretnék még eredményesebb lenni talán a 12 km-s távon :).
Zoli2
Beszámolót készítette: Molnár Zoltán
Szólj hozzá